Terug naar nieuwsoverzicht

Digizine 21 staat voor u klaar

20 april 2017

Het 21e digitale magazine van Neue Kontakte is online beschikbaar.

Digizine nummer 21 van Neue Kontakte is beschikbaar!  In dit nummer vindt u weer interessante en leuke teksten, opdrachten en filmpjes over onder andere:

  • 500 Jahre Luther

  • Das Pandawunder in Wien

  • Wilkommen bei den Hartmanns


Veel plezier met het Digizine


 

Nieuwsgierig naar de vorige nummers? Ga naar het Digizine archief.


 

Meer nieuws over Neue Kontakte


29 juni 2017 - Wilt u een training volgen van Noordhoff UItgevers?
14 juni 2017 - Noodzakelijke informatie toegang online docentmateriaal komend schooljaar
17 mei 2017 - Help uw leerlingen ontsnappen aan de Toetsstress en maak kans op een Escape Room voor de hele klas!
21 april 2017 - Start u komend schooljaar met een nieuwe methode Duits?
20 april 2017 - Digizine 21 staat voor u klaar
9 maart 2017 - Nieuw: toegang tot lesmateriaal op alle niveaus uitgebreid!
24 januari 2017 - Noordhoff Uitgevers wint de Publieksprijs NOT Innovatie Award 2017
6 december 2016 - Training en Begeleiding: meld u nu aan!
23 november 2016 - Neue Kontakte - hoe werkt de nieuwe versie van Slim stampen?
31 oktober 2016 - Auteurs gezocht
31 oktober 2016 - Jubileum voor Neue Kontakte en TrabiTour
5 september 2016 - Instructievideo Docentenpakket
15 augustus 2016 - Actuele beschikbaarheid lesmateriaal - wat zijn de verschijningsdata?
28 juli 2016 - Nieuwe update Studiekit 1.4.2
6 juli 2016 - Onderhoud en wijzigingen digitale omgevingen
22 juni 2016 - Opnieuw maken-knop in Neue Kontakte online
22 juni 2016 - Dag van de Duitse Taal - Klas A2+ van het Harens Lyceum wint hoofdprijs Deutschlandbilder
22 juni 2016 - Neue Kontakte in de praktijk
1 juni 2016 - Neue Kontakte online: Digitip online lesmateriaal 6e editie onderbouw
25 februari 2016 - Docent aan het woord... Jan Postma van het PiusX College in Rijssen
23 februari 2016 - Catalogus Talen 2016 digitaal beschikbaar!
11 januari 2016 - Een inspirerend en succesvol Talencongres!
13 november 2015 - Hoe docenten invulling geven aan gepersonaliseerd leren, verschilt enorm