Marketingcommunicatie in 14 stappen Beste Marketing Studieboek 2018

28-11-2018

“Monnikenwerk! Diep, diep, diep respect voor wat Guy van Liemt en Gert Koot hebben neergezet met Marketingcommunicatie in 14 stappen”, aldus Rob Beltman, die namens de jury van de PIM Marketingliteratuurprijs gisteravond in de Jaarbeurs in Utrecht aan hen de Award voor Beste Marketing Studieboek 2018 uitreikte.

De jury was onder de indruk van de uitgebalanceerde opzet van het 14-stappenmodel en de mate waarin de auteurs erin geslaagd zijn om offline en online te integreren in één logisch verhaal, waarbij het kunstmatige onderscheid tussen beide eindelijk is opgeheven. De “Koot en Van Liemt” levert volgens de PIM-jury een belangrijke bijdrage aan de vernieuwing in het marketingcommunicatieonderwijs in Nederland.

Marketingcommunicatie in 14 stappen wordt inmiddels al op 22 opleidingen in Nederland gebruikt.

Danny Oosterveer was met zijn boek Basisboek digital analytics ook genomineerd in deze categorie en kreeg als runner up prachtige complimenten van de jury voor zijn boek.